ערכה מושלמת זו מופנית ללקוח המושכל או למשווק החדש. היא נועדה לספק לבית את המוצרים החשובים ביותר להתנהלות יעילה: משחת שיניים – פוראור ברייט, אלו ליפס - שפתון לשפתיים סדוקות (בייחוד במזג האויר החורפי), אלו אוור שילד - הדיאודורנט ללא האלומיניום, אלו פרופוליס – הקרם המיוחד המשלב אלו ורה ופרופוליס ועוד. סה"כ 16 מוצרים.
משווק המתחיל את צעדיו הראשונים ב – Forever ומעוניין לפתח עסק משגשג יכול להיעזר בערכת המוצרים הנחוצים לבית (ערך של 1CC) ולשלבם עם מוצרים אחרים (גם כן בערך של 1CC) כדי להשלים את הצעד הכפול הראשון – לעלות לדרגת משווק בכיר ובמקביל, לעבור ממחירון נובוס למחירון הסיטונאי. זהו עוד כלי שיווקי העומד לרשותכם. היעזרו בו.
תמונת אילוסטרציה: המוצרים הנחוצים לבית

 

 

הנה הסבר על כמה מהמוצרים שבערכה:

אלו פירסט
אף ערכת עזרה ראשונה אינה שלמה ללא האלו פירסט. נוזל זה, המבוסס על ג’ל האלו ורה המיוצב, מכיל פרופוליס ואלנטואין ועוד אחת-עשרה תמציות צמחים להרגעה והאצת החלמת העור. תרסיס האלו פירסט בעל pH מאוזן, ללא מגע יד. מספר ריסוסים קצרים מביאים הקלה מהירה.

אלו ליפס
שפתון עם לחות וריכוך המרגיע את עור השפתיים ומעניק הגנה במזג אוויר חם וקר. מרגיע עור מגורה. אנחנו קוראים לו ״בית המרקחת הפרטי״.

ג’ל אלו ורה לשתייה
משקה מזין מתאים לצריכה יומיומית לשמירה על מערכת עיכול בריאה, שיפור ספיגת המזון במערכת העיכול ושמירה על רמות אנרגיה בריאות.

קרם אלו פרופוליס
תערובת עשירה וקרמית של ג’ל אלו ורה ופרופוליס דבורים המרגיע עור מגורה ומותיר שכבת הגנה ובכך הוא אידיאלי לעור יבש. מתאים לשימוש לאנשים עם נטייה לבעיות עור שונות.

דאודורנט ­ אלו אור שילד
דאודורנט זה על בסיס אלו ורה, אינו מכיל מלחי אלומיניום או אלכוהול. ריחו העדין, מתאים לשני המינים. אינו מפריע להשתמש בבושם, אינו מכתים את הבגדים ומקנה תחושת רעננות וביטחון לכל היום. החלופה האידיאלית לכל הדאודורנטים שהכרתם עד היום.

פוראור ברייט
פורמולה עדינה ללא פלואוריד המזינה, מחזקת ומגינה על השינים והחניכיים תוך כדי מלחמה בפלאק (רובד) והלבנה ללא חומרי הלבנה.

סיפורי הצלחה