"פרוביוטיקה אקטיבית" עם ששת זני החיידקים שבו הוא המוצר היחידי בשוק כיום, שאינו מחייב קירור והנו בעל עמידות-מדף גבוהה.
תמונת מוצר: פרוביוטיקה

חיידקים מתקיימים בגופנו וממלאים תפקיד חשוב בשמירה על בריאותנו. אף שחלק מהחיידקים מזיקים לגוף, רובם מועילים. “החיידקים הטובים” הללו מכונים “פרוביוטיים” (מיוונית – “בעד החיים”).

חברת Forever Living Products זיהתה את תפקידם החשוב של החיידקים הידידותיים הללו ואת הצורך בהשלמות הנחוצות בדמות טיפול פרוביוטי. המוצר “פרוביוטיקה אקטיבית” הוא כמוסה זעירה וקלה לבליעה, המסייעת לגוף להתגבר על חוסר האיזון הנוצר בעקבות תזונה וסגנון חיים לא נכונים, אשר עלולים, שלא במתכוון, להקטין את מספר החיידקים הפרוביוטיים שמייצר הגוף באופן טבעי. “פרוביוטיקה אקטיבית” פועלת בעיקר במעי הגס, שם היא מסייעת בתהליך עיכול המזון, בספיגת יסודות מזינים ובתרומה חיובית לצמיחה ולהתפתחות גוף האדם על ידי שמירה על מערכת מאוזנת ובריאה.
מאחר שהחיידקים הפרוביוטיים עצמם רגישים למדי, משתמשת FLP בטכנולוגיות הובלה מיוחדות, הרשומות כפטנט, והן בלעדיות ל-“פרוביוטיקה אקטיבית”. טכנולוגיות אלה מגינות על החיידקים הפרוביוטיים ומשחררות שילוב ייחודי של שישה זני חיידקים מועילים, רק לאחר שאלה הגיעו ליעד הרצוי – המעי הגס.
“פרוביוטיקה אקטיבית” עם ששת זני החיידקים שבו הוא המוצר היחידי בשוק כיום, שאינו מחייב קירור והנו בעל עמידות-מדף גבוהה. היתרון הנפלא של “פרוביוטיקה אקטיבית” הוא שהוא פועל במקביל למשקאות האלו ורה שלנו, המוגנים כפטנטים. משקאות האלו ורה פועלים כחומר “פרוביוטי” (כחומר יסוד המכין את השטח עבור הפרוביוטיקה), המטפח ומצמיח את הסביבה האידיאלית לתפקודו. כך, בין אם מטרתך היא לעודד מערכת עיכול בריאה או להגביר את ספיגת החומרים המזינים ולשפר את המערכת החיסונית, עליך להוסיף “פרוביוטיקה אקטיבית” לסדרת התוספים היומית שלך.

סיפורי הצלחה