איריס שביט , מנהלת
האם תהיתם פעם כיצד האנשים שסביבכם –השכן מהבית ממול, החבר לעבודה או בן הדוד – מצליחים לשלב בין עבודה במשרה מלאה, בילוי עם המשפחה, תחזוקת הבית ואפילו אימוני כושר קבועים. ואילו אתם מרגישים שמרוץ החיים "סוגר" עליכם, קמים כל בוקר מותשים לקראת יום ארוך נוסף שבסופו תהיו... מותשים..?? איך זה שאצלם הכול מסתדר, לכאורה ללא מאמץ? האם רק אצלכם החיים נראים ומרגישים כמו מרוץ אינסופי?? ואם תשובתכם חיובית – האם תוכלו גם אתם למצוא דרך להתנהל כמותם? מטרת כתבה זו להראות לכם שהדבר ניתן ! אתם יכולים !! בעזרת שילוב נכון של נחישות, תמיכה והצבת יעדים תוכלו גם אתם לשפר את חייכם ולחולל את המהפך שאתם שואפים אליו.

תמונה של אישה מנצחת
הדרך לשיפור דורשת מאיתנו שלושה שלבים שיישומם יקרב אותנו מאד למהפך אליו אנו שואפים:

בחירת היעד המתאים

הצעד הראשון לקראת שיפור המצב הוא לבחור ולהגדיר את היעד. לדוגמא: החלפת רכב, יצירת הכנסה נוספת, פנייה ללימודים, הגדלת זמן האיכות עם המשפחה. אם מטרתכם היא הקמת עסק עם Forever עליכם להגדיר את רמת ההכנסה הרצויה בהתאם לאפשרויות שבידיכם. אם העבודה עם Forever אינה העיסוק המרכזי שלכם – בחרו יעד הכנסה שמתאים לזמן שבאפשרותכם להקדיש לעסק. אל תנסו לדחוס כמות גדולה של עבודה למסגרת זמן שאינה מתאימה. אתם עלולים לא לעמוד בקצב הפעילות הנדרש, להתעייף ולהתייאש. למדו להיעזר בספונסר, במשפחה ובחברים. כשלצידכם אדם שאותו ניתן לשתף וניתן להתייעץ איתו כשמתלבטים או כשקשה – אתם כבר בדרך להשגת יעדיכם.

בחרו תכנית עסקית טובה

גם אם בתחילת הדרך קיים פיתוי לבחור לעצמכם תכנית הדרכה ולימוד אישית, שווה להשקיע קצת זמן, להתייעץ עם אנשים אחרים, בהם הספונסר- בנוגע לתכנית ההדרכה המתאימה לכם ביותר. אין חשיבות להיקף העסק שבחרתם להקים עם Forever: עסק קטן שמהותו יצירת מקור הכנסה נוסף או עסק גדול שיהווה מקור הכנסה עיקרי עבורכם. סיבה שכיחה להפסקת הפעילות בקרב משווקים בתחילת דרכם היא בחירה שגויה של תכנית ההדרכה. התוצאה: חוסר יכולת לעמוד ביעדים שהוצבו. ידע רב עומד לרכישה: באינטרנט, בספרות מקצועית ובעיקר בהדרכות הארגוניות והאישיות. אבל לאלה שנושא השיווק הרשתי חדש להם, קשה הבחירה בחומר המקצועי המתאים. שוחחו עם משווקים אחרים והקשיבו לעצתם המבוססת על ניסיונם, בחרו הדרכות המתאימות לשלב העסקי בו אתם נמצאים. הדרכות כאלה יחזקו אתכם. בתחילת הדרך מומלץ להשתתף באקדמיה של Forever. זו מעניקה השתלמות בסיסית, הדרכה שלב ב’, לימוד על המוצרים ואיך מתחילים ליצור חוג לקוחות.

התמדה

מרגע שנבחרו היעד והמסלול המתאימים לכם, עליכם לדבוק בהם. אם אתם מגלים שלמרות התכנית שהתוויתם אינכם מצליחים להשתתף בהדרכות ובאימונים– עליכם לבחון מחדש את המטרות והיעדים. יתכן שתצטרכו לבחור יעד מתאים יותר ליכולות שלכם. לדוגמה: אם היעד הוא להרוויח עם Forever מן העסק 5000 שקלים בונוס תוך 3 חודשים, והשיטה היא קיום חוגי בית, השתתפות בכל האירועים וצירוף 10 משווקים בכירים. אולם כעבור חודשיים אתם נוכחים בקושי להשיג יעדים אלו, עליכם לשקול את הנתונים ולהציב יעד חדש. לדוגמה: להרוויח 5000 שקלים תוך 6 חודשים. אל תוותרו על היעד מפני שהדרך אליו מתארכת מעל למתוכנן !
כדי למנוע חריגות מתכנית העבודה יש לתכנן את לוחות הזמנים בצורה מדויקת. שריינו ביומן תאריכים חשובים, ידעו את המשפחה והחברים על כוונתכם להשקיע יותר זמן בעסק בתקופה הקרובה, זאת מכיוון שההצלחה חשובה לכם.
לסיכום: ברגע בו אתם קובעים את היעד, דמיינו את ההצלחה. צעדו בדרך בחכמה ובהתמדה. אתם יכולים להיות השכן, החבר לעבודה או בן-דוד שחייו מתנהלים בשלווה ובביטחון. אז תוכלו גם אתם להיות למודל כפי שאחרים היו לכם.

סיפורי הצלחה