אומנם החורף הישראלי כמעט שאינו מורגש יחסית לחורפים על פני הגלובוס, עדיין, הירידה בטמפרטורה ומזג האוויר המשתנה משפיע גם כאן על עורכם
תמונה של אישה ומטריה

טמפרטורות נמוכות יכולות לגרום לירידה באיכות זרימת הדם לעור ולהרחבת נימי הדם, דבר העלול לגרום להיווצרות גוון עור עמום, יבש, מגרד או מגורה. למעשה, במהלך תקופת החורף, סוג העור האופייני לכם עשוי להשתנות. עור שמנוני עשוי להפוך לעור מעורב (שילוב של אזורים שומניים ויבשים), עור מעורב עשוי להפוך לעור יבש ועור יבש עשוי להפוך לאדום מלווה בכתמים יבשים יתר על המידה. ללא קשר לסוג העור, האתגר הגדול ביותר בתקופת החורף בנוגע לבריאות העור, הינו ללא כל צל של ספק, שמירה על לחות העור במידה מספיקה.
על מנת לשמור על עור בריא במהלך חודשי החורף, מומלץ לעדכן את שגרת הטיפול בעורכם, כך שתתאים לתנאי מזג האוויר המשתנים. להלן מספר צעדים פשוטים שיכולים לסייע בהפיכת עורכם לחסין בתקופת החורף.

׳פילינג׳ עדין

יתכן והדבר יישמע מנוגד להיגיון, אולם ׳פילינג׳ עדין של העור יכול למעשה לסייע לתחליבי הגוף ולקרמים להשיג תוצאות טובות יותר. העור משיל תאי עור מתים כל הזמן ובמידה ולא נסיר אותם, תאי עור מתים אלו עלולים למנוע מסוגי קרם הלחות השונים לשקוע עד הסוף לתוך עורכם. ״תחליב מרגיע פילינג״ – מוצר נהדר מהסדרה הכחולה, מלטש את הגוון והמרקם מבלי להזיק לעורכם העדין. במבוק, חרוזי חוחובה ואנזימי פירות, בכללם פפאין וברומלין, עוזרים להסיר תאי עור מתים, להצעיר ולהזין את העור.

שדרגו את קרם הלחות שלכם

רבים מאתנו זקוקים לקרם לחות שמנוני יותר לפנים ולגוף. גם אם אתם עושים שימוש בתחליבים קלי משקל בלבד במרבית הזמן, יתכן ותגלו כי במהלך חודשי החורף, אתם זקוקים לתכשיר מועשר יותר. לפנים שלכם, שלבו בין סוניה- קרם מאזן לבין הסרום להגברת לחות מהסדרה הכחולה להוספת לחות אופטימלית ביום ובלילה.

קרם לחות עמוק מסדרת סוניה תעניק לחות טבעית מזינה לעור שלכם באמצעות סרמידים המוסיפים לחות לשכבות העמוקות של העור. והסרום לא רק עוטף את העור בלחות רכה כמשי אלא שהוא גם מגביר באופן משמעותי את התועלת המופקת ממגוון תכשירי הלחות של FOREVER.

קרם לחות משקם מסדרת אינפיניט – קרם לחות משקם מסדרת אינפיניט – קרם לחות עוצמתי לשיקום העור אשר מכיל מעל 15 רכיבים לריכוך העור. קרם משקם מסדרת אינפינט הוא קרם אנטי אייג’ינג עוצמתי במיוחד, קרם מבוסס אלוורה בתוספת שמנים חיוניים, מתאים לשימוש קבוע לשיקום ושיפור עור הפנים לאורך זמן.

מסכת אלו ביו צלולוז -עשו קפיצה היישר אל הדור הבא של טיפוח העור עם מסכת האלו ביו צלולוז של FOREVER. מדובר בפורמולה פורצת דרך המנצלת את עוצמת האלוורה שחודרת לעומק העור. המסכה ספוגה בסרום דינאמי המעניק לחות ומועשר ברכיבים טבעיים שיגרמו לעור שלכם להיראות ולהרגיש זוהר ומחודש לזמן רב. ניתן להשאיר את הסרום רב ההשפעה הזה על העור לאחר השימוש, אין צורך בשטיפה. התוצאה היא עור רך, רווי בעל מראה מדהים .

קרם לחות מיד לאחר המקלחת

מחקרים הראו שמריחת קרם גוף בפרק הזמן של שלוש דקות מיד לאחר שאתם מסיימים להתקלח היא הפעולה הטובה ביותר. באמצעות החדרה מהירה של קרם לחות, אתם יכולים לנצל את הלחות שעל העור ולכלוא אותה פנימה בעזרת קרם הלחות. לקרם גוף אלוורה ולתחליב הלחות של FOREVER יש תוכן עשיר של אלוורה טהור, מיוצב (תהליך, מוגן בפטנט למניעת חמצון, תוך שמירה על מרכיבי האלוורה הפעילים) המסייע בהוספת לחות לעור ובהרגעתו. הנוסחה הייחודית של כל אחד מהמוצרים מסייעת בשמירה על עור חלק וגמיש. שני המוצרים מהווים בחירה טובה לשימוש על עור יבש, משופשף או פגום בשל תנאי מזג האוויר. שניהם מהווים בחירה מצוינת לחידוש הלחות שאבדה ובהחזרת תחושת הרכות העדינה כמשי לעורכם.

קרם גוף אלוורה מגיע בפורמולה חדשנית המשלבת טבע וקדמה טכנולוגית לעור בריא, חלק ומלא בלחות. הפורמולה מבוססת על ג’ל האלוורה הייחודי שלנו שמכיל באופן טבעי ויטמינים ומינרלים, חומצות אמינו, חומרים נוגדי דלקת, חומרים מרגיעים ומשקמים המסייעים לעור רגיש ופגום מנזקי השמש והסביבה.

לדף הדרכה על קרם גוף אלו לושן

תחליב הלחות של FOREVER הוא מוצר נפלא נוסף שהוא יותר מסתם קרם לחות. הוא עוזר לתחושה הכללית ולאלסטיות של העור כי הוא מכיל קולגן ואלסטין. תחליב זה בעל היכולות הרבות הוא רב תכליתי דיו כדי להתאים לנקודות בעייתיות לכל הגוף, והוא אפילו עדין דיו לשימוש על הפנים לפני מריחת איפור. עם ויטמין E, שמנים ותמצית קמומיל עוזרים לחדש את מלאי הנוזלים האובדים ולשמר את מאזן החומציות הטבעי של העור בעוד שהם משאירים אותו נעים כמשי, חלק ורך.

אל תזניחו את השפתיים שלכם

שפתיים יבשות וסדוקות אינם דבר בלתי שכיח בתקופת החורף. אנשים רבים הופכים את מצב השפתיים שלהם לגרוע אף יותר בכך שהם מלקקים אותן בניסיון להחזיר את הלחות לשפתיים, כשלמעשה הדבר רק מאפשר לאוויר הקר לשאוב את הלחות החוצה ובכך משאיר את השפתיים מגורות. על מנת להיאבק בתופעה זו, הקפידו להשתמש באלו ליפס שמרגיע ומוסיף לחות לשפתיים סדוקות ויבשות. השילוב הייחודי בין אלו ורה, חוחובה ודונג דבורים יוצר צירוף מושלם אשר מעניק לחות ומשמר אותה בשפתיים, כך שאין ספק שמדובר במוצר הטוב ביותר הקיים כיום בשוק לשימוש על השפתיים.

ישום הטיפים הללו עשוי לסייע לכם לשמור על עורכם במהלך החורף הזה קורן ונעים למגע גם במהלך הימים הקצרים והחשוכים ביותר בשנה!

 

סיפורי הצלחה