זמירה מרון, מנהלת בכירה
היום היא בארץ, מחר היא בחו״ל, לפעמים קשה לעקוב אחרי זמירה מרון שעסוקה ב״ליהנות מהחיים״. האם ההנאות הללו קשורות לבחירתה ב-Forever?
תמונה של זמירה מרון סמל מקום 3 לשנת 2016

“תגידי את בארץ?”  

זה מה שאני שומעת מהסובבים אותי בשלוש השנים האחרונות.
בכל פעם שאני מתבקשת לכתוב מאמר לעיתון אני שואלת את עצמי- מה עוד אני יכולה להוסיף שלא אמרתי או כתבתי? הפעם כשקיבלתי את נושא המגזין הבנתי שיש לי קושי גדול, שהרי בחרתי בגיל מאוד צעיר את הקריירה שלי ו-Forever לא באמת שינתה אותי… ואז בעקבות שיחה עם חבר זה היכה בי: המסע שלי עם Forever איפשר לי לשקם את חיי בריאותית וכלכלית. נשמע כמו קלישאה? במקרה האישי שלי ושל עוד רבים שפגשתי בדרך, זה אמיתי לחלוטין!
“את חיה כמו מיליונרית, איזה כיף לך”, גם את זה אני שומעת די הרבה. האמת היא שמעולם לא חשבתי שיש עסק כלשהו שיכול לאפשר חופש, טיולים בעולם והנאה כל כך גדולה, למרות האתגרים שעברתי בדרך.
בתחילת דרכי העצמאית הייתי בעלים של עסק מתחום השיווק הישיר המסורתי. באותה  תקופה לא היה לי רגע מנוח מהנטל ומהמתח שבהעסקת עובדים והוצאות של משכורות, אחזקת משרד גדול, גביית כספים והתמודדויות נוספות שמאפיינות עסק שכזה. הדאגה למחר היתה חלק בלתי נפרד מאורח חיי.

תאונת דרכים הוציאה אותי מתפקוד תקין, וחיי התהפכו לחלוטין.

ממצב של פעילות אינטנסיבית הפכתי מוגבלת ותפקדתי בקושי רב. הרופאים לא נתנו לי סיכוי רב להשתקם, וכמה מהם אף אמרו לי שלא אצליח לשוב לעולם השיווק.

אז מה קרה?

חיפשתי דרך לחזור לעשייה. עבורי, Forever הייתה רק מצע לשיקום, וכמו רבים גם אני בתחילה לא הצלחתי לראות בה עסק מבטיח. השינוי הדרמטי היה באפריל 2007, בשטוקהולם. זה היה הכנס האירופאי הראשון שזכיתי בכרטיס אליו, ולמזלי, באותה שנה הכנס האירופאי והעולמי התקיימו יחד. בבת אחת נחשפתי למשווקים ולמנהיגים מכול העולם ו”חטפתי שוק”. שם הבנתי את עוצמתה של Forever ואת האפשרויות הגלומות בה.

ואין ספק שהפורמט של Forever איפשר לי לשקם את עצמי.

Forever סוללת בפנינו דרך חיים נהדרת, ואין ספק שהפורמט שלה איפשר לי לשקם את עצמי. אם הייתי פוגשת את Forever לפני תאונת הדרכים שלי, לא הייתי מפסידה את חסכונותיי ואת הדירה שהייתה לי. רוב האנשים ימצאו ב-Forever פתרון מדהים לפרנסה מכובדת או עסק ענק, תוך כדי שיפור דרמטי באיכות החיים.

בדרכי ארוכת השנים נוכחתי לדעת שרוב האנשים מפחדים משינויים או הצלחה או שאינם מסוגלים לפתח ולאמץ גישה אחרת לחיים. אנשים אלה יתקשו לראות את Forever ככלי עזר לשיפור חייהם ותפקידנו כבעלי עסק עם Forever להראות להם את Forever כפי שהיא נחוות, החוויות האישיות שלנו ואיך אנחנו יכולים לתרום לחייהם.
בשבילי, Forever הייתה “הצלת חיים”. השתקמתי כלכלית ונכון להיום, בזכות העסק יש לי דירה, מכונית, נסיעות לחו”ל והנאה צרופה.

, מנהלת בכירה | למאמרים נוספים של

סיפורי הצלחה